انتخابات

  • ۰
  • ۰

خرید فیلتر شکن جدید

بهترین سایت خرید vpn

خرید فیلتر شکن پرسرعت برای کامپیوتر

 

همه ما قبلاً بدون فکر به یک شبکه Wi-Fi عمومی پیوسته ایم ، چه این که در صف قهوه ایستاده و ایمیل های ما را چک کند ، به شبکه عمومی مترو بپیوندد تا ببیند آیا باران هنوز باران است یا برای جبران شدن به سیستم Wi-Fi کتابخانه وارد می شود یا خیر. در مورد برخی از کارها اما مرور اینترنت در شبکه های Wi-Fi عمومی ایمن ترین روش در مورد امنیت دیجیتال نیست. در واقع دسترسی به هکرها برای دستگاه شما بسیار آسان تر است ، که می تواند منجر به سرقت برخی از اطلاعات حساس شما مانند نام های کاربری ، رمزهای عبور ، اطلاعات حساب بانکی و غیره شود. خوشبختانه VPN جدید ترافیک وب شما را در یک تونل رمزگذاری می کنند و آدرس IP شما را جایگزین می کنند و این باعث می شود شبکه های Wi-Fi عمومی بپیوندید ما ده ها خرید فیلتر شکن جدید را برای سرعت و امنیت آنها آزمایش کرده ایم و در اینجا بهترین توصیه ها آمده است.

ما همه خرید vpn پرسرعت خود را روی چندین دستگاه آزمایش می کنیم تا ببینیم هم از نظر سرعت و هم از نظر امنیت عملکرد آنها را می بینیم. ما همچنین به شرکت پشت وی پی انی برای اندروید نگاه می کنیم. ما می خواهیم این شرکت ها در مناطقی خارج از حوزه قضایی Five Eyes، Nine Eyes، and 14 Ey مستقر شوند ، به این معنی که آنها هرگز به طور قانونی مجبور به تحویل داده های مشتری نمی شوند. ما همچنین سیاست حفظ حریم خصوصی هر شرکت را می خوانیم تا ببینیم چه داده های مشتری را در آنها نگهداری می کنند و اینکه آیا این اطلاعات با اشخاص ثالث به اشتراک گذاشته می شود یا خیر. در آخر ، ما برنامه های خرید فیلتر شکن را در iOS و Android آزمایش می کنیم ، همچنین سیستم پشتیبانی مشتری آنها را مرور می کنیم. به طور خلاصه؟ ما همه کارهای سخت را انجام می دهیم تا بتوانید VPN را بارگیری کنید و محافظت شوید!

خرید فیلتر شکن جدید

خرید فیلتر شکن جدید

جای تعجب نیست که اکثر اعضای تیم متخصص امنیت دیجیتال ما آیفون دارند. به هر حال ، ما جوان هستیم و در بروکلین زندگی می کنیم ، جایی که دائماً به شبکه های عمومی Wi-Fi می پیوندیم. فیلتر شکن ilcvpn به راحتی ما را با سرعت سریع متصل می کند و اگر اتصال ما قطع شود ، با یک کلید کشتن همچنان محافظت می شویم. گذشته از آیفون های ما ، vpn on speed روی رایانه های Mac و Windows نیز بسیار خوب کار می کرد و از همه بهتر ، می توانستیم همزمان در شبکه های عمومی و خصوصی باشیم ، که در زمان انجام چند وظیفه به کار شما می آمد ، که تقریباً بسیار زیاد است همیشه.

وقتی نوبت به نرم افزار VPN می رسد ، OpenVPN استاندارد طلایی است ، گزینه ای با استفاده از منابع گسترده که برای جلوگیری از نظارت دائماً به روز می شود. vpn برای کامپیوتر به طور پیش فرض OpenVPN ، که ما را ملزم به بارگیری نرم افزار شخص ثالث می کند. ما با خرید فیلتر شکن on speed موافقت می کنیم که می گویند این “ترکیب ایده آل سرعت ، امنیت و عملکرد” است!

البته ، vpn پرسرعت رایگان ترافیک وب یا فعالیت ما را حفظ نکرد ، که اساسی ترین چیزی است که ما از بهترین سایت خرید vpn انتظار داریم حریم خصوصی ما باشد. اما آنها همچنین اطلاعات بیش از حد لازم را در اختیار ما قرار ندادند. آنها فقط می دانستند که از کدام برنامه و نسخه استفاده می کنیم ، وقتی از آن استفاده کردیم ، سروری که به آن متصل شده ایم و مقدار داده ای را که در مگابایت انتقال داده ایم. خوشبختانه ترافیک ، فراداده و نمایش داده های DNS ما ثبت نشده است.

علاقمندی(0)

کلیه حقوق محفوظ :خرید vpn - خرید فیلترشکن اندروید » خرید فیلتر شکن جدید

برچسب ها :

  • ۹۹/۱۲/۲۴
  • fgfg gfgfg

نظرات (۱)

  • دیجی ادفا مرجع نیازمندی های دیجیتال فارسی
  • سلام وبمستر گرامی .

    امکان معرفی سایت و فروشگاه اینترنتی به سایت دیجی ادفا (مرجع نیازمندی های دیجیتال) افزوده شد . برای معرفی سایت و فروشگاه اینترنتی خود رووی لینک زیر کلیک کنید.

    https://digiadfa.com/newad

    همچنین درصورتیکه ارائه دهنده ی خدمات و محصولات دیجیتال (طراحی سایت - سئو و بهینه سازی سایت - خدمات شبکه های اجتماعی -  هاست و میزبانی و ...) هستید نیز می توانید خدمات و محصولات خود را بصورت رایگان در سایت دیجی ادفا اگهی کنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی