انتخابات

  • ۰
  • ۰

فیلتر شکن فعال برای تلگرام

فیلتر شکن برای ورود به تلگرام

فیلتر شکن سریع تلگرام جدید

 

هر آنچه در مورد VPN برای تلگرام باید بدانید :
Telegram یکی از محبوب ترین و معروف ترین نرم افزار یا نرم افزار پیام رسانی فوری است که توسط بسیاری از سیستم عامل های قابل اجرا روی تلفن های همراه ، تبلت ها و رایانه های شخصی پشتیبانی می شود. عصر نوآورانه و پیشرفت تکنولوژیکی از نظر ارتباطات و به اشتراک گذاری اطلاعات موفقیت چشمگیری داشته است ، برنامه های کاربردی مانند این قسمت بزرگی از زندگی روزمره انسان را برای گفتگو و برقراری ارتباط با خانواده ها و دوستان به طور یکسان تشکیل می دهند. تلگرام سود زیادی کسب کرده است زیرا کاربران ضمن داشتن ارتباط نزدیک با عزیزان آنلاین ، امکانات و سرگرمی را که ارائه می دهد دوست دارند. تلگرام از تعداد زیادی تلفن همراه و تبلت با سیستم عامل های اندروید ، ویندوز یا آیفون پشتیبانی می کند اما متاسفانه این شبکه پیام رسان در ایران فیلتر شده است !
بنابراین نیاز به یک فیلتر شکن سریع تلگرام لینک مستقیم داریم
اما شما نگران نباشید ما به فکر شما بوده ایم و با پروکسی های قدرتمند و سرورهای پرسرعت شما را  با خرید فیلتر شکن وارد دنیای تلگرام می کنیم.

فیلتر شکن فعال برای تلگرام

فیلتر شکن فعال برای تلگرام

 

 

 

  • سرورهای پروکسی پرسرعت بدون قطعی vpnbaz  پس از نصب برنامه هر 20 دقیقه به طور خودکار اضافه می شوند.
  • با استفاده از این برنامه شما می توانید آخرین پروکسی های فعال تلگرام را دریافت کرده تنها کافیست بر روی دکمه اتصال کلیک کنید و به فیلتر شکن VPNBAZ تنها فیلتر شکن فعال 2020 وصل شوید .
    همچنین با کلیک بر روی دکمه Ping می توانید سرعت اتصال به سرور را مشاهده کرده و سریعترین پروکسی را انتخاب کنید
    اگر پروکسی های خود را خاموش یا کم کنید ، می توانید با کلیک روی دکمه LoadMore از پروکسی های دیگر استفاده کنید.
    این نرم افزار اشتراک پروکسی را نیز فراهم می کند و می توانید هر پروکسی را که دوست دارید برای دوستان خود ارسال کنید.
    پروکسی هایی که غیرفعال هستند به طور خودکار از لیست حذف می شوندقابلیت مهم این نرم افزار فیلتر نکردن آن  است و به هیچ وجه مسدود نیست در نظر داشته باشید تنها  فیلتر شکن فعال حال حاضر برای مجموعه VPNBAZ هست .
  • تلگرام و امنیت شما
    اخیراً ، بسیاری از مردم با شنیدن و دیدن حقایق مربوط به داده ها و اطلاعات مربوط به افرادی که به صورت آنلاین فروخته می شوند ، به خطر می افتند یا برای اهداف بد استفاده می شوند ، شروع به جدی گرفتن امنیت آنلاین خود می کنند. واقعیت این است که ، هر صفحه وب که در آن حساب دارید ، برنامه ها یا بازی ها ممکن است تهدیدی برای داده ها و اطلاعات آنلاین شما باشد. منبع ارتباطات اینترنتی شما ممکن است به گونه ای عمل کند که شما را ناآگاهانه در معرض دید قرار دهد زیرا مردم باید از ارتباطات بی خطر Wi-Fi عمومی در هتل ها ، فرودگاه ها ، غذاخوری ها و مراکز خرید مطلع شوند. تلگرام یک برنامه پیام رسان فوری است مانند بسیاری از مواردی که ما قبل و حتی بعد از تلگرام به آن عادت کرده ایم. با این حال ، بسیاری از افراد تاکنون بر این باورند که رمزگذاری رمزگذاری شده رایج چت در پیام رسان تلگرام ایمن است و می تواند چشم کنجکاو هکرها ، دولت ها و آژانس های امنیتی را که همیشه به جرم جاسوسی در فعالیت های آنلاین مردم به دلایلی که برای آنها شناخته شده است ، دور کند. میلیون ها نفر در خاورمیانه و بخشی از آسیا تلگرام را بسیار مفید می دانند زیرا معتقدند این یک بستر برای احساس امنیت و امنیت است. آیا می توانم به شما بگویم که ایمان داشتن تلگرام در امنیت ممکن است مانند شما باشد که به یک توهم اعتقاد دارید. تلگرام ایمن و ایمن نیست. شما می توانید بر خلاف چت های رمزگذاری شده گزینه ای که تحت عنوان “چت مخفی” شناخته می شود ، خلاف آن استدلال کنید ، اما این موضوع هنوز اثبات امنیت تلگرام را تغییر نمی دهد.

 

علاقمندی(0)

کلیه حقوق محفوظ :خرید vpn - خرید فیلترشکن اندروید » فیلتر شکن فعال برای تلگرام

برچسب ها :

نوشته های مرتبط

  • ۹۹/۱۲/۱۲
  • fgfg gfgfg

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی